5 Temmuz 2011 Salı

I Need a Dollar Dollar, a Dollar Is What I Need : P


   İnsanın ne kadar kıyafetleri olursa olsun bu cıvıl cıvıl kıyafetlere bakmadan sonrasında da almadan edemiyor.Ben de bugün mudonun vitrinine takıldım.Sezonun en gözdelerinden yüksek bel görünümlü etek üstü Tank Top elbiselere baktım tabi sonrasını tahmin etmeniz o kadar da zor değil...




     Ve son yıllarda aksesuar konusunda trendleri yakalayan sayısız seçeneğiyle bizi baştan çıkaran Mudo'ya gelmişken çantalara bakmadan geçemezdim.Bu lacivert beyaz çizgili ve taba rengi deri detaylı clutch çantaya bayıldım.Özellikle eninin bu kadar geniş olması clutch çantalara cep telefonu vb. sığdırmakta zorlananlar için harika!
         Tabi aynı temalı çantanın bu modeli de gözümden kaçmadı.Benzerleri ünlü moda evlerinde en az 2 sıfırlı eurolardan başladığı için Mudo'nun trendi yakalayan uygun fiyatlı aksesuarlarını kaçırmamak lazım.Bu sezon taç koleksiyonu da getirmişler mutlaka bi göz atın derim ; )






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.