8 Kasım 2011 Salı

Feminen + Maskülen

    Bazı insanlar feminen giyim tarzını benimser. Bazıları ise maskülenliği...  Ben ise feminenlikle maskülenlik kavramlarını birleştirip bir bütün haline getirerek giyinmeyi sevenlerdenim. Maskülenliğin simgesi haline gelen bağcıklı klasik asker botlarının, topuklu versiyonuyla biraz da feminen bir hava katmayı denedim..

   Ve yine maskülen tarzında gömlek yakası detaylarını, çılgın kesimlerle kombinleyen bu mini elbiseyle Feminen+Maskülen felsefesinin mükemmel uyumunu savunuyorum. ;))

     Bu kombini kokteyl, açılış ve doğum günü davetleri için tercih edebilirsiniz.

   

7 yorum:

  1. elbise-yaka uyumu beni benden aldı,sen mi yaptın?

    YanıtlaSil
  2. ne kadar guzel bir bloga denk geldim :) basarilarr diliyorum... eger fotograf konusunda yardimci olabilecegim bir sey olursa cekinmeden ulasabilirsin...

    http://nazlierdenphotography.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Elbise gerçekten çok şık :-)! Blogunu genel olarak beğendim ve bu yüzden sana bir teklif de bulunmak istiyorum! Bana geri dönersen eğer çok memnun olurum, mail adresim: yasemin@indirimlr.com

    Sevgiler
    Yasemin

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. elbisen gerçekten çok güzel berrak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok teşekkür ederim Yağızcım ;)

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.