10 Ağustos 2011 Çarşamba

Lovely Room ;)

      Herkesin hayatta ilham aldığı, içerisinde ya da onunlayken kendini mutlu ve huzurlu hissettiği şeyler vardır. Bende bugün bana bloğum konusunda ilham veren odamı sizlerle paylaşmak istedim. Çok büyük ve gösterişli olmasa da çoğu nesne kendi tasarımım olduğu için benim tarzımı yansıtıyor çünkü bir mağazaya gittiğinizde her zaman istediğiniz gibi şeyler bulamıyorsunuz.

        Dekorasyon konusuna gelince herşeyi yeni aldırıp koymaktansa bazen eskileri değerlendirmek daha cazip geliyor.Örneğin fotoğrafta görmüş olduğunuz ayna ;Ananemden kalma bir parça. Altındaki  iki komidinimi ise birleştirip konsol versiyonunu ortaya çıkarttım. Böylece daha fonksiyonlu bir kullanım alanı elde ettim.


      Dünyanın ekolojik dengesinin korunmasında güneş enerjisiyle çalışan gece lambasını kullanarak küçükte olsa doğamıza katkıda bulunmaya çalışıyorum

     Yelkenci olduğum için bazen yatmadan önce yelken ansiklopedimden araştırma yapıyorum. :P

       Burası ise odamın sevdiğim bölümlerinden biri  ;) Genelde makyaj malzemelerimi kaybettiğimden dolayı kullandıktan sonra Sephora makyaj kutumun içerisine koymaya özen gösteriyorum. Takılar çok yer kapladığından dolayı ilk çekmecemi de onlara ayırdım. Karışıklığı önlemek amacıyla içerisine değişik boyutlarda bölmeler yaptırdım.



      Arkadaşlarımla maç, film, dizi, Mtv :P izlediğim televizyonum. Yatağımın karşısında bulunduğu için bazen izlerken uyuya kalırım :P

      Odam çatı katında bulunduğundan dolayı o köşeye uygun bir kanepe bulmaktan zorlandık. Bu sebepten dolayı uygun ebatlarda bir kanepe tasarladım.

   Pratiklik ve modernlik açısından beyaz keten panjur detaylı perdeleri tercih ettim.

          Yarıştaki bir derecemden dolayı annemin hediyesi.

         Ve son olarak da odamda bulunan benim için en değerli nesnem 'Gardrobum'. Aslında bu sadece bir kısmı pantolonlarımın ve ceketlerimin bulunduğu birkaç tane evin farklı bölümlerinde de var ama günlük olarak kullandığım giysilerim burada  ;)

2 yorum:

  1. Merhaba Berrak,
    blogunu biraz inceleme fırsatım oldu ve gerçekten sayfanda güzel ürünler ve konular sunuyorsun, tebrik ederim Seni! O Burberry yastıkları harika ;-)

    Sana bir teklifde bulunmak istiyorum: Bizim Facebook ve twitter hesabından senin blogunun linkini paylaşmak istiyorum :-) bizim izleyiciler sayfanı tanısın diye.

    Sende karşılığında bizim için bir küçük yazı veya linkimizi koyabilirsen bloguna çok sevinirim, olmazmı ne dersin?

    Bilirsin 'Şehir Fırsatları' artık Türkiyede büyük bir Trend ve çeşitli fırsat sitelerin adını mutlaka duymuşsundur. Yalnız bizim siteyi hiç gördünmü bilmiyorum?.

    İlgini çeker diye düşündüğüm için sana sayfamızı tanıtmak istiyorum:http://www.indirimlr.com/

    Orada Türkiyenin BÜTÜN şehirleri için TÜM fırsat sitelerin fırsatlarını BİR sayfada sunuyoruz – İndirimlr kategorilere göre sıralanmış.

    Ayrıca sayfamızda gündemde olan çeşitli konular, yazılar ve trendlerle ilgili metinler bulabilirsin, tabiki bir blog köşesi dahil: http://www.indirimlr.com/blog/

    Henüz çok fazla tanınmadığımız için hem tanıtıma hem de link'e ihtiyacımız var.

    Fazla zamanım yok dersen eğer ben sana bir yazı hazırlayıp yollayabilirim.


    Bana yardımcı olursan eğer gerçekten çok sevinirim.


    Dilerim beni anlayışla karşılarsın, saygı ve selamlarımla

    Yasemin
    yasemin@indirimlr.com

    Bende tabiki blogunu izleyeceyim :-)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Yasemin,
    Şu aralar çok yoğun olduğum için yorumu ancak şimdi farkedebildim.
    Öncelikle ben de blog yazmaya yeni başladım ve bloğumun sizin siteniz aracılığıyla tanıtımının yapılmasının takipçilerimin artması açısından faydalı olabileceğini düşünüyorum.Elimden geleni yapmaya çalışacağım.

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.