2 Temmuz 2014 Çarşamba

I Got Ma Boyfriend Jeans on Today


     İnsanın giydiği şeylerin şıklığı kadar rahat olması da önemlidir. Rahatıma düşkün biri olarak şıklıkla rahatlık arasında bir tercih yapmak zorunda kalsam hiç kuşkusuz rahatlığı seçerdim. Neyse ki bir trend geldi ve hepimizi o dapdar sıkıcı jeanlerden kurtardı. Hem de fonksiyonel kullanımlarıyla dilediğimiz tarza bürünmemizi sağlarken şıklığımızdan ödün vermeden! Evet tabi ki de Boyfriend Jeanslerden bahsediyorum.
      Erkek arkadaşının jeanini giyip; paçaları uzun geldiği için kıvırmak zorunda kalıp; evden aceleyle çıkmışsın izlenimini veren bu jeanleri sokaklarda görmeye o kadar alıştık ki bazen feminensi bile bulabiliyorum.(Feminen değil feminensi:) )

     Tamamen feminen ya da tamamen maskülen olmayı sevmem. Marmaris'in sıcak yaz günlerinde imdadıma yetişen keten Calvin Klein keten gömleğimi tüm salaşlığıyla taşırken; Mango stilettolarımla bir damla feminenlik damlattım.

Gözlük: Ray-Ban Wayfarer

Saat: Armani Exchange

Stiletto: Mango
Beyaz Mat Oje: Flormar

Bileklik: Zara
Çanta Görünümlü Telefon Kabı: Moschino

Küpeler: Mango

Boyfriend Jeans: Mavi'nin Ada Koleksiyonundan

    Crop toplarla, t-shirtlerle ya da benim tercih ettiğim gibi basic gömlekle dilediğiniz gibi kombinleyeceğiniz boyfriend jeanlerden edinmediyseniz en kısa zamanda bir tane edinmenizi tavsiye ediyorum. Bunu yaparken vücut ölçülerinize en uygun olanı bulana kadar beklemekte yarar var. Aksi takdirde boyfriend jeans, skinny jeanse dönüşüverir.

                                                                                                   Fotoğraflar: Hazar Doğa Yeter

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.