1 Temmuz 2014 Salı

Mezun Oldum !

   Bazı güzel şeyler vardır yaşadığınız ama yaşarken asla farkına varamadığınız. Hatta üniversite sınavı denilen icattan ötürü nefret ettiğiniz, bitmesi için gün saydığınız... İşte lise hayatımı size tam da bu cümlelerle tanımlayabilirim. Oldukça sancılı, stresli ve zorlayıcı günlerdi. Ama artık hepsi geride kaldı. Hepimizin çoktan hak etmiş olduğu bir geri kalıştı bu.
    İple çektiğim Marmaris Profesyonel İlgim Kolejinin mezuniyet balosunda (Başkan olarak reklamımı esirgemem.) zevkle giydiğim kostümümü ve aksesuarlarımı sizinle paylaşmak istedim. Üniversite sınavı ciddi bir çalışma gerektirdiğinden yaklaşık bir buçuk senedir post yayımlayamıyordum. Mezuniyet balosu temalı postumla blogosfere yeniden başlangıç yaptım. 


    Mezuniyet kıyafeti satın almak yerine terzimle birlikte modellerden ilham alarak, vücut ölçülerime göre diktirmeyi tercih ettim. Materyal olarak ise transparan bir görünüm vermesi açısından cam şifon; bazı bölümlere opaklık katması açısından beyaz şifon ve bahar çiçeklerinden yararlandık.




    Baloya tam 1 saat kala arkadaşımla oje almak için girdiğimiz Flormar'dan adeta çizgi film karakterlerinin dişi versiyonlarını anımsatan bu uçuş uçuş kirpiklerimizle ayrıldık. Esprili kirpiklerim geceye renk kattı diyebilirim. Yıllar sonra bile arkadaşlarımın " Mezuniyet Balosu=Pera=Tüylü kirpikler " üçlemesini unutacaklarına ihtimal vermiyorum. 

Küpe: Forever New

Çanta: Nine West
Oje: Flormar

Ruj: Mac Rihanna Collection
Peach Tonu Allık: Mac
Far: Sephora
Eye Liner: Shiseido

                                                  Fotoğraflar: Hazar Doğa Yeter





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.